Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Det er selvsagt løshud, kirurgen sa jeg ikke hadde noe fett under. Ekstremt lite fett, sa han. Det var rett og slett BARE hud, så jo da er det jo løshud. Hva mener du det ser ut som? Overflødig hud er jo overflødig hud og jeg fikk jo innvilget operasjonen etter et halvt sekund inne hos kirurgen. 
2 kilo hud fjernet han. Jeg ble ikke fettsuget, og magen ble paddeflat. Så det var rett og slett kun flere kg løshud.
Jeg mente ikke at det IKKE var løshud. Det jeg mente var vel heller at det jeg trodde jeg skulle se var masse rynkete hud som bare hang og lang. Førbildene ser jo litt ut som min mage gjorde med masse fett på. Så jeg mente vel å si at det ser ut som FIN løshud .
Jeg har ikke så mye løshud, men jeg har en liten stripe midt nederst på magen, rett over musa og den er skikkelig sånn rynkte og fæl. Ikke henger den ned heller. Det er liksom en sånn linjalstripe rett opp fra det aller helligste. Når jeg tar i den spretter ikke huden tilbake sånn som andre steder, men bare liksom....ligger der en stund. Jeg kan dra den noen cm ut, uten noe annet enn hudlaget mellom fingrene. Æsj.
|