Tråd: Hjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 13:45   #8
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp

Hei,
Det at du føler deg sulten er nok en indikasjon på at du ikke får i deg nok fett ved hvert måltid. Husk også å drikke nok vann, 2-3 liter pr dag. Jeg kjenner ikke til hvor mange kh Sofie Hexeberg anbefaler bortsett fra at jeg har lest at hun selv ligger på ca 50 kh pr dag. Dersom det er tilnærmet Skaldemann så er jo vesentlig mindre kh pr dag.
Kylling er ikke akkurat feit mat… sørg for å tilføre mer fett.
Yoghurt naturell ville jeg holdt meg unna, eventuelt byttet til tyrkisk yoghurt.
…skal det ikke være noe grønnsaker?
Solsikker, for meg, som spiser ketogent ( 20 kh pr dag) så innholder disse altfor mye kh, 19 kh pr 100 g. Sesamfrø innholder alt fra 4,5 til 24 g kh pr 100 g, iflg matvareguiden, sjekk næringsinnholdet på pakka.
Dersom du lurer på næringsinnholdet i ulike matvarer sjekk Matvareguiden
For noen så er proteinbrød en såkalt partystopper, det vil si at det kan hindre vektnedgang uten at man har noen god forklaring på det. I og med at jeg synes du bruker litt mye meieriprodukter så vil jeg nevne at meieriprodukter foruten smør også kan være en partystopper.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat