Tråd: Vanndrivende
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 17:54   #19
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Om du tror det er stress, gjør du avspenningsøvelser,yoga, påtar du deg mindre ansvar etc? Drikker du nok vann? beveger du deg nok?

Jeg trener 2-4g pr uke, Zumba og yoga for tida, ellers spinning og power. Å skulle få tid til avspenningsøvelser gjør meg jo bare meg stresset... Har ikke så mye ansvar jeg har påtatt meg, så det er neppe problemet... Og jeg drikker 4-5l vann pr dag.
Og ja, jeg vet at jeg ikke tåler karbohydrater, og har levd på lavkarbokost i større og mindre grad i fem år. Og slutta å røyke. Så jeg føler liksom jeg har eliminert alle de vanlige faktorene. Insulinresistens og PCO er hovedårsaken, men det er en ond sirkel... Her er forresten tråden om blodtrykk og vann: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30287

Sitat:

Kjernen i problemet er jo der fortsatt - det er et forhøyet nivå av vann i kroppen som gir høyt blodtrykk.