Sv: Alle prater om fin hud ...
Opprinnelig lagt inn av Val, her.
Over til kremer og slikt, jeg sverget til dyre ansiktssåper og kremer fra parfymeriene før, alla Bioterm og Dior. Brukte masse penger på det. En dag hadde jeg ikke mer igjen så jeg tok håndsåpe istedet. Funka inmari bra. Nå er dette absolutt ikke et råd jeg har tenkt å gi, de fleste har vel for sensitiv hud til det. Men jeg sto der som et spørsmålstegn i speilet og innså at alle de tusenlappene jeg brukte i løpet av et år på slike produkter, kunne jeg like godt bruke på noe annet og jeg har like fin, om ikke ennå finere, hud nå enn jeg hadde før. Tror rett og slett det ble for mye dill dall for huden.
Jeg har aldri brukt såpe i ansiktet, kun vann (med mindre jeg må ha bort ren møkk selvfølgelig), og jeg har aldri hatt problemer med huden. Den holder seg veldig smidig, og jeg har knapt rynker. Ikke hverken tørr eller fet heller. Jeg får derimot uren og veldig tørr hud av kremer og rensemidler. Eneste jeg bruker en en foundation, for tida Mac minerals. Så ja, pengene på kremer kan spares, og man trenger ikke bruke de på såpe heller