Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 10:44   #63
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Stappmett er for meg ubehagelig . Rart hvor forskjellige vi er .

Men i starten gjorde jeg et par øvelser når jeg skulle spise, for å bli kjent med sult- og metthetssignalene mine på ordentlig.
For det første så forsynte jeg meg med litt mindre enn jeg trodde jeg ville ha, og så spiste jeg saakte, la fra meg gaffel og kniv mellom hver bit, tygde langsomt og tok ikke en ny bit før jeg hadde tygd og svelget ferdig. Da jeg var ferdig med å spise, lot jeg det gå fem til ti minutter, om jeg fortsatt var sulten da, så forsynte jeg meg med litt til. Det hjalp veldig. Jeg har sulta meg mer eller mindre bevisst i mange år, og hadde nok litt skrudde kroppsignaler, men nå synes jeg de fungerer veldig fint!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat