Sv: Ny InBody720 analyse i hus.
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Du har garantert ikke 48 kg i muskler. Jeg har fått beskjed av legen min av jeg har mye muskler for å være jente og jeg har 16 kg muskler 
Og forskjell mellom nekter jeg å tro er 32 kg på meg og deg.
Men men 
Nå kan det være ganske store forskjeller fra person til person. Menn har normalt sett mer muskler enn kvinner. I tillegg har selvsagt en person som er høy mer muskler enn en som er lav. For min høyde er normalen mellom 32 og 39 kilo muskler.
Dersom jeg har kun 48 kilo fettfri masse som du sier, og en vekt på 105,6. Hva er da differansen? Jo, 57,6 som da måtte være min fettmasse. Regn selv ut fettprosenten dersom dette var tilfellet. Hadde neppe blitt 20,5 
Og dette er en målt av en maskin til 300000kr og kan neppe sammenlignes med en lei Tanita vekt til 1500kr.
Inbody720 blir brukt av sykehus og toppatleter ettersom det er den eneste målingen som gir et presist resultat.
Legger ved en kopi av testresultatet. Dersom du velger å tvile på resultatet så får du gjerne gjøre det, men hadde jeg hatt 16kg muskler som deg så hadde jeg selvsagt sett smellfeit ut enda.
Bestill gjerne en test på www.bodyanalyse.no selv.
IMG.jpg

|