Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 14:17   #44
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ernæringsfysiologen likte IKKE ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Kitt, jeg oppfattet ikke plastbox sitt innlegg som et angrep på deg, heller at mange får diagnosen fibromyalgi når legen ikke finner noen annen grunn? Plastbox sier da ikke at du ikke har det vondt?

Ikke et personlig angrep, nei, men et angrep på en diagnose som faktisk er godkjent av WHO og har eget diagnosenummer!
Hos NAV er det en selvstendig grunn til å få varig uføretrygd og det finnes stadig nye "bevis" på at smertebildet hos en med fibromyalgi kan måles, dog med avansert apperatur som ikke akkurat finnes på alle lokalsykehus, ikke en gang i alle land!

Det er ikke lenger en "sekkebetegnelse", men en reel diagnose man får av en spesialist!

Hårsår, jeg??? Javisst, og det har alle med fibromyalgi grunn til sånn som vi blir behandlet!