Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 19:16   #23
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hårmineral analyse

Opprinnelig lagt inn av Atir, her.

Har tatt hårmineralanalyser i flere år. Tar ca en hvert år nå. Første analysen viste flere mangler. Jeg hadde altfor lite magnesium og altfor mye kalsium i vevet. Forlite kobber, selen, kalium og dessuten hadde jeg forlite magesyre og ja, jeg husker ikke mer. Etter tre mnd med vitamier og mineraler ble alt mye lettere og jeg sov bedre. For hver analyse jeg tar nå, føles det som jeg skreller av et skall med løk. Helsen blir bedre og bedre. Har tatt analyser hos forskjellige terapeuter. Jeg vil anbefale det, men det koster jo endel. Men det koster å være syk og. Nå har jeg overskudd til å gå på jobb hver dag.

Hvor kan man få testet håret sitt da???