Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 22:44   #60
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Antidepressiva

Opprinnelig lagt inn av 4me, her.

Jeg begynner på min tredjeuke om ett par dager. Det er mot kronisk smerter fibromyalgi her også.

Jeg fikk rett og slett angstanfall i søvne. Følte jeg måtte spy og var så tørr i munnen at jeg ikke klarte å puste, men klarte ikke å stå opp. Uannset hvor mye jeg prøvde å vekke meg sjøl så fikk jeg det ikek til. Skikkelig guffent følelse.

Ja, den munntørrheten er grusom. Jeg endte opp med 5 hull i overmunnen pga munntørrhet om natten. Fikk dekket tannlegeregningen av NAV fordi det var legemiddelindusert skade!
Flaske med vann på nattbordet kan være lurt!

Ble aldri så "dopa" at jeg ikke kunne våkne, nesten for lite dopa egentlig! Men de virker som sagt godt, men vekta likte det ikke akkurat!