Sv: Kommer ikke i ketose! HJELP!!
Takk for svar 
Mulig jeg skal kjøpe nye stix, for jeg har ikke hatt noen problemer med å måle ketose tidligere uansett når jeg målte på døgnet. Dessuten er det "den tida" i måneden så det kan vel ha noe og si. forstår jeg.
Drikker mye vann og te, men det har jeg alltid gjort og har allikevel fått utslag. Trener også en del, men ikke mer enn før og jeg har jo dager uten noe aktivitet (utenom å hente posten og gå til og fra bilen ).
Jeg føler bare at jeg ikke har de typiske tegnene på ketose, slik som jeg hadde i begynnelsen, bl.a. vondt i hodet og litt slapp de første 2-3 dagene. Jeg har heller ikke mistet sultfølelsen og er konstant sulten. Får liksom aldri nok mat.
Typisk dagdiett:
Frokost: 1-2 egg med meierismør, evt 1 skive lavkarbobrød med smør, evt grøt fra spis deg slank- ca 2 - 6
Lunch: Rapidssalat, litt ruccola. 1/2-1 avocado, 3 cherrytomater, 1 kyllingfilet, litt norzola, litt creme fraiche, 2-3 ss olivenolje med chili - evt ferdigrett med enkel salat ca 3-7 karber
Middag: Kjøtt/fisk med blomkål/brokkoli/salat + creme fraiche/ost/olje - ca 6-14 karber (eller ferdigrett fra spis deg slank)
Kvelds/snacks: litt ost, atkins bar, vaffel el. lignende fra spis deg slank - maks 3-7 karber
Ligger på 15-25 karber normalt og kan ligge oppi mot 30g når jeg er i ketose, men prøver å holde det på 10-15g når jeg skal inn i ketose. Nå blir jeg som sagt ikke mett lengre-
Jeg er så frustrert Tror jeg drar på en joggetur for å slutte å tenke på at jeg ikke kommer i ketose.... 
|