Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 13:43   #10
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose. HJELP!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg slo sammen trådene jeg

Men et par spm:
Går du ned i vekt?
Hvor lenge har du vært på kuren?

Jeg så det, blei jo helt forvirra med det samme - trenger den joggeturen nå - fnis

Jeg begynte sånn ca i midten av november (94,6kg). Datt av lasset rett før jul hadde da gått ned ca 6 kg (88-89kg). La heldigvis ikke på meg noe i jula, var flink igjen etter jul og gikk ned til ca 81-82 kg frem til midten/slutten av februar. Da blei jeg sykemeldt pga av utbrenthet og treningsmengden gikk ned og datt ut av ketose for jeg måtte trøstespise litt.

Etter det har jeg prøvd å komme i ketose, men har flere ganger ødelagt for meg selv med å trøstespise kaffe latte og kanelboller. (Krangler med sjefen i tillegg til sykmelding så jeg trenger trøst ). Jeg har også vært i ketose ved en anledning i denne perioden, men falt på uforklarlig vis ut av den - og det er ikke tull. Da hadde jeg ikke gjort noe "ulovlig", men ble sur da jeg ikke var i ketose lengre og spiste derfor kanelbolle.

Nå har jeg vært superflink med 10-15 g karber og sunn mat siden forrige tirsdag. Mener jeg var i ketose på torsdag for da hadde jeg ikke sultfølelse sånn midt på dagen, men utpå kvelden var jeg supersulten og det har jeg vært siden. I dag så jeg at jeg er 80.7 kg så jeg har nok gått litt ned, men jag har jo også begynt å trene igjen så siden tirsdag har jeg jogga/trent styrke 2 ganger tror jeg.

Skal ut igjen nå

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat