Sv: Kommer ikke i ketose. HJELP!!
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Jeg slo sammen trådene jeg 
Men et par spm:
Går du ned i vekt?
Hvor lenge har du vært på kuren?
Jeg så det, blei jo helt forvirra med det samme - trenger den joggeturen nå - fnis 
Jeg begynte sånn ca i midten av november (94,6kg). Datt av lasset rett før jul hadde da gått ned ca 6 kg (88-89kg). La heldigvis ikke på meg noe i jula, var flink igjen etter jul og gikk ned til ca 81-82 kg frem til midten/slutten av februar. Da blei jeg sykemeldt pga av utbrenthet og treningsmengden gikk ned og datt ut av ketose for jeg måtte trøstespise litt.
Etter det har jeg prøvd å komme i ketose, men har flere ganger ødelagt for meg selv med å trøstespise kaffe latte og kanelboller. (Krangler med sjefen i tillegg til sykmelding så jeg trenger trøst ). Jeg har også vært i ketose ved en anledning i denne perioden, men falt på uforklarlig vis ut av den - og det er ikke tull. Da hadde jeg ikke gjort noe "ulovlig", men ble sur da jeg ikke var i ketose lengre og spiste derfor kanelbolle.
Nå har jeg vært superflink med 10-15 g karber og sunn mat siden forrige tirsdag. Mener jeg var i ketose på torsdag for da hadde jeg ikke sultfølelse sånn midt på dagen, men utpå kvelden var jeg supersulten og det har jeg vært siden. I dag så jeg at jeg er 80.7 kg så jeg har nok gått litt ned, men jag har jo også begynt å trene igjen så siden tirsdag har jeg jogga/trent styrke 2 ganger tror jeg.
Skal ut igjen nå 
|