Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 13:50   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose. HJELP!!

Da er du antageligvis i ketose, selv om det ikke vises hver gang du måler.

Men skal du fortsette å trøstespise slik, så kan du regne med at kuren ikke fungerer som den skal. Hardt, men sant. Du utsetter kroppen din for blandings-forbrenning, kroppen vil uansett forbrenne raske karber først fordi det er lettest og fettforbrenningen uteblir.

Sitat fra ketolyse-DVD'n.

Sitat:

Torkil prater om vanlige begynnerfeil, og sier bl.a.:
"Hvis man sprekker to ganger i uken så er man ikke på ketolysekur. Da er man faktisk på en kur som kan gjøre at man går opp i vekt!"

Sier ikke dette for å være frekk på noen måte. Men skal man ha utbytte av kuren man går på, må man følge den.

Og man må jobbe med å endre vaner/uavaner. Ta tak i ting som kanskje har vært en grunn til at man har økt i vekt.
Og jeg vet, av erfaring, at den mentale jobben er på mange måter tøffere enn det å gå ned i vekt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat