Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 14:01   #12
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose. HJELP!!

Jeg er fullt klar over alt dette og har heller ikke hevdet at jeg har gått på lavkarbo hele veien. Grunnen til at jeg har slitt er pga sykemelding og vanskelige arbeidsforhold. Nå er jeg innbitt på at jeg skal ned til 75 kg før Londontur i mai, men det er frustrerende og ikke komme i ketose og være konstant sulten. Jeg var så sulten da jeg la meg i går at jeg holdt på og grine. Spiste litt ost og skinke for å stagge sulten, med det resultat at jeg nesten ikke sov i natt. Våkna i dag sulten som en ulv og siden har jeg vært sulten og magen rumler noe helt alvorlig.

Den mentale biten kan jeg alt om - går til psykolog for å få hjelp med det. Merk også at jeg har ikke gått opp i vekt siden november - har kun hatt stans. Faktisk har jeg hatt den største vektnedgangene etter at jeg har vært ute av ketose og vet at det finnes kurer som baserer seg på lavkarbo/høykarbodager prinsipper.

Jeg vet at det ikke er noe kur når man sprekker, sånn er det med alt. Det jeg spør om er hvorfor jeg ikke klarer å komme i ketose lengre og hvorfor jeg er så dømrade sulten.

Sist redigert av Lillemy71 : 28-03-10 kl 14:05. Årsak: Redigering
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat