Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 15:07   #15
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose. HJELP!!

Opprinnelig lagt inn av karikins, her.

Synes ikke det ser ut som du får i deg nok fett?
Når du sier at du er så sulten, er det jo fettet som mangler. Fett gjør deg mett
Mitt råd er å øke på med fettet

Hvor mye fett skal man spise da. I ketolyseboka er det ikke anbefalt så mye fett faktisk.

Jeg spiser så mye fett at jeg til tider er kvalm, jeg klarer ikke mer. Jeg får i meg ca 3ss cocosa, 3ss olivenolje, vil anta ca 50 g meierismør samt fett gjennom kjøtt/fisk og ost - daglig!! Det grenser til ekkelt etter min smak, men tvinger det nå ned. Jeg spiser når jeg er sulten - dvs hele tiden nå om dagen. Det har jeg gjort i en uke nå, synes det er rart at det er sånn nå og ikke har vært sånn de to forrige gangene.

Men hvis det er som dere sier kun karber og ingenting annet som har noe å si for ketosen for jeg tro det da.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat