Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 23:42   #19
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Høyt blodtrykk!

Opprinnelig lagt inn av anne.kariin, her.

Jeg har vært på ketolysekur i ca 3 uker nå, har i samråd med lege nå sluttet på blodtrykksmedesiner fordi trykket ble for lavt nå jeg tok medisiner og gikk på ketolysekur. Nå etter en uke uten medesiner er blodtrykket mitt så fint som aldri før. Dette gjør meg til tilhenger av kostholdet, selv om jeg bare går ned ca 1 kg. i uken. Hadde ventet å gå mer ned etter det jeg har lest de andre gjør her inne på forumet, men når jeg kan slutte på medesiner så er det belønning god nok

Supert at BT ditt er fin på lavkarbo!

Anbefalt vektnedgang er 0.5- 1.0kg pr uke for at hodet, kroppen og huden skal klare å henge med. Ikke veldig mange som går mye fortere ned enn det uten å ha meget høy startvekt! Så en kilo i uken er ikke "bare" altså!

Gjennomsnittelig vektttap på ketolyse!