Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 20:24   #12
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er det nok nå?!?

Opprinnelig lagt inn av bankebenken, her.

Jeg tror du traff spikeren midt på hodet her. (sikkert flere andre også).

Jeg tror ikke hun er sjalu for hun er slank og har ikke behov for å slanke seg. Men at det kan være noe med "ny slank og lekker" mann...

Jeg har faktisk prøvd å prate om det, men det er akkurat da jeg får den "greit" kommentaren uten av jeg helt føler at hun mener det.

MEN

At hun er redd for at jeg skal bli slank og lekker, så kan vel det ikke endres? Hun har jo rett....Det er jo slank og lekker som er målet mitt.
Og at jeg SKAL nå målet mitt skal heller ikke endres.
Det som da må skje er at jeg på en eller annen måte overbeviser henne om at jeg er, og alltid skal være HENNES slanke og lekre mann. Uansett.

Men det er ikke noe jeg trenger å bry dere med.

Jeg setter uansett stor pris på svarene og støtten jeg får her. Det var rett før konas og de andres kommentarer fikk meg til å tro at de hadde rett....

Du må få kona til å forstå at du er der fremdeles FOR HENNE SELV OM du blir slank og lekker! Klart ho er livredd for at du skal finne henne ikke-attraktiv..

På seg selv kjenner man andre...