Sv: Noen som starter i disse dager?
Hei hei allesammen! 
Da var jeg tilbake fra ferie, to uker i deilige deilige Thailand! For et faantastisk land! Vakkert, varmt og nydelig mat. Har spist diverse curry hver eneste dag både til lunch og middag uten og bli lei. Har blitt endel ris på meg må jeg innrømme da, men ikke så mye at det har enorme skader. Litt har jeg gått opp, men med bein på størrelse med tømmerstokker tror jeg at jeg skal vente til de er i normal størrelse igjen før jeg sjekker det reelle oppgangen. Guriland det var det sykeste jeg har opplevd altså. Har hovnet opp før, men ikke i denne graden kan jeg si! Beina mine var harde som stein helt opp til låra, og jeg fikk de verste sokkemerkene av flysokker som i utgangspunktet er løse og slaskete...heheheh..men men hjelper nå, har fått noen vanndrivende tabletter, så de begyner vel og tømme seg.
Kaldt var det og komme hjem syns jeg, men koselig og komme hjem til påskeferie da hvertfalll! Ser skummelt ut, men jeg lever i håpet om at det blir litt sol likevel.
Var kommet mange nye her mens jeg var på ferie da, VELKOMMEN ALLE, og lykke til! Fin diett dette her!! Jeg gleder meg til og komme i gang igjen skikkelig etter ferien nå, og har startet med omelett til frokost, og det blir det til lunch også. I morgen blir det curry igjen, har kjøpt med meg mange curry paster, og de er uten sukker allesammen! Hurra! Et lite stykke Thailand hjemme hos meg selv. 
Ønsker alle sammen en strålende påske!!!
|