Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 18:17   #9
Pearl75
Medlem

Pearl75 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Pearl75 er ny på veien

Sv: Vanlig å bli kvalm?

Takk for svar, har kuttet litt ned på fettet (smør) som jeg steker ting i og da blir det litt mer overkommelig.. Prøver heller å spise ost ved siden av for å få i meg mer fett og i dag har kvalmen vært mye bedre.. Tror nok det ble litt for stor overgang fra ikke noe fett (evt olje/lettmargarin) til masse fett så prøver å ta det litt trinnvis og heller trappe opp etterhvert.. Magen reagerer fortsatt, men jeg føler meg mye lettere i kroppen i dag.. Jobbet natt i natt og ble sulten så da ble det litt reker med masse majones..Mmmmm... Det interressante er at når jeg kom hjem og skulle sove så har jeg sovet SÅ godt.. Bruker vanligvis å slite med å sove når knerten er hjemme (og enda verre når han er syk for da er det en del hyl og skrik) men jeg har sovet godt påtross av noen oppvåkninger.. Var ikke så trett som jeg pleier å være på nattevakten heller...
Nesten litt utrolig at man kan få effekt av kuren så fort eller??? Tror også at jeg allerede er i ketose da mannen klager på ånden min.. Har ikke testet med stix, får se om jeg får gjort det før jeg drar på jobb i kveld...
So far so good iallefall!!!

På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat