Tråd: Hud!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 21:52   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hud!!

Det blafrer endel hos meg, og jeg kunne nok fått dekket lår og ende og underarmer (grevinneheng), samt brystløft, men jeg orker bare ikke. Narkose er et sant mareritt og jeg fikk skrekken etter bukplastikken. Jeg er kjempefornøyd altså, jeg måtte bare sy så mye i musklene at jeg hadde en lang og vond rekonvalesenstid. Men jeg vurderer å ta brystene, har ganske mye komplekser, siden de for det meste består av krepp-papiraktig hud i folder. :yøkk:

Så svaret mitt blir vel at det spørs hvor mye hud det er snakk om, om du røyker, alder osv. Jeg er nettopp fylt 30 og røyker ikke, tar masse vitaminer osv, og det kunne helt klart vært mye verre (har sett eksempler på andre), men ja, du slipper nok ikke helt unna. Men det er en forsåvidt liten pris å betale for å slippe all den hersens overvekten, synes jeg. Nå kan jeg skjule alt under klærne, jeg ser ganske tynn ut i klær, spesielt lår og sånt, men jeg blafrer så det holder når jeg går i undertøy eller badetøy. Men jeg har lært meg å drite i det.