Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!
Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.
Det var da som svarte.....
"Io Non Ho Paura" var ingen grøsser!! Hva er det med disse filmanmelderne???? Har de egentlig sett en grøsser eller er de bare ufattelig lettskremte?? Kanskje de ikke engang er gamle nok til å se filmene de skal skrive om.
Greit nok at det var ekkelt, men hallooo, tok det av noen gang? Nei!
Så hvis noen har lyst til å se et italiensk kidnappingsdrama, så er dette filmen å se.
Skuffa !!
Jeg skulle akkurat til å skrive om denne her inne, omtrent det samme som du har skrevet her. Hvordan noen kan kalle dette en grøsser er utenfor min fatteevne, da må de samme folkene synes Pretty Woman er skummel. Noe de sikkert synes, så ufattelig lettskremte de må være. Dette er en TRIST film som handler om kidnappingen av en ung gutt, den er tragisk, jeg gråt og ville bare skru av. Det er overhodet ingen grøsser, herregud?
Dog var det litt morsomt å se film fra den italienske landsbygda. Min svigerfar er fra en veldig liten by helt i Sør-Italia, og selv om tidene seøvsagt har forandret seg, var det skremmende likt som i filmen, hehe. Ting på den italienske landsbygda har faktisk ikke forandret seg SÅ mye siden syttitallet.