Opprinnelig lagt inn av Mia-Maria, her. Svake bein... hahahaha, det har jeg også . Hva har du gjort med lunsjen? Jeg jobber og vi spiser lunsj klokka 12, da må jeg liksom spise da . Nå er jeg veldig inngrippende og grenseløs, men har du mye vekt å gå ned? Jeg har jo for all del mitt, men føler 8 kilo er lite når man hører om folk som vil ned 70 kilo. Føler disse kiloene sitter bomfast .
Opprinnelig lagt inn av Mia-Maria, her.
Svake bein... hahahaha, det har jeg også . Hva har du gjort med lunsjen? Jeg jobber og vi spiser lunsj klokka 12, da må jeg liksom spise da . Nå er jeg veldig inngrippende og grenseløs, men har du mye vekt å gå ned? Jeg har jo for all del mitt, men føler 8 kilo er lite når man hører om folk som vil ned 70 kilo. Føler disse kiloene sitter bomfast .
tji-hi,"svake bein" ja... Lunsjen ja...nå er jeg hjemmeværende med 2åringen min,så det blir det vanlige. Nei,jeg skal ikke ned mer enn ca.4kg.til nå. Målet va 10 kg. Enig med deg i at de siste kiloene sitter bom-fast...de er sååå stridige!!!grrr... Nå gir jeg meg ikke! De skal fint få pelle seg av! Idag har jeg forresten vært en elg...har spist og spistTilogmed cavaliersjokkis..Men den er jo lovlig da...på et vis