|
Sv: Noen som starter i disse dager?
Velkommen hjem fra smilets land, Victory.
Vann i kroppen er virkelig ikke mye godt, og det hørtes ille ut. Godt du har fått deg vanndrivende tabletter.
Jeg har helt mistet gnisten, jeg, og spise ikke south beach. Jeg spise vanlig lavkarbo hvis du ser bort i fra all sjokoladen jeg har dyttet i meg de siste dagene. Ja, jeg har påskeferie og vi har vært på harrytur. Kjempelurt. 
Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre om dagen. Skal jeg fortsette med south beach etter påska, eller prøve noe annet? Jeg gikk kun ned 2,2 kg på 14 dager og fulgte dietten slavisk. Jeg hadde også utrolig lite krefter enkelte dager på trening, og det er frustrende. De sist dagene har laget meg en liten posjon med havregrøt m/ cottage cheese og syltetøy/kanel, og jeg har fått tilbake trøkket på trening. Men jeg er ikke i ketose lenger slik jeg var når jeg fulgte kuren. Vekta har verken gått opp eller ned.
Jeg har også virkelig blitt glad i Skyr, men det er vel også kanskje ikke det lureste. Blir gjerne en slik om dagen.
Huff, jeg bare syter og klager og er lite fokusert!! Er det noen som kan sende meg en skyllebøtte med "skjerp deg! vibber"?

|