Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-10, 12:55   #30
Orkide
Seniormedlem

Orkide sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Hvor mange legger faktisk om livsstilen, istedet for å bruke dette som en diett

Opprinnelig lagt inn av Elvi, her.

Jeg tror også at økonomi kan spille inn en rolle. Det er jo veldig dyrt å spise lavkarbo, så mange må prioritere på en slik måte at det går utover noe annet. I lengden kan dette kostholdet bli for dyrt og kreve for mye av de pengene man har å disponere. Jeg har valgt å prioritere sunn mat, men har fordoblet matbudsjettet minst, noe som gjør at ting jeg egentlig burde ha brukt penger på må ventes med litt lenger.

For mitt vedkommende (fam. på 4 personer) har mat budsjettet gått ned.
Utenom mat var det jo, mange unødvendige ting vi kjøpte før omlegging til lavkarbo. Som f.eks. godis og brus, vi kjøper nesten ikke dette lenger.
Og det er jo ting som virkelig er dyrt. Brus kjøpes kun til selskap og høytider.

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat