Sv: – «Fett-diett» kan gi hjerteinfarkt
Opprinnelig lagt inn av lionesse, her.
Jeg mener, Bulldog, å si at dere som "vet" det meste, må huske på at noen faktisk sluker det dere sier, rått. Det er betenkelig. Ikke fordi at forumet utgir seg for noe annet, men fordi det faktisk er sånn at mange der ute søker sannheter som ikke er å finne.
Hvis man søker den hele og fulle sannhet så fins det flere religioner som tilbyr dette.
Jeg er veldig klar over at noen kan "sluke rått" det jeg skriver, så jeg prøver å være så tydelig jeg kan og svarer ikke bastant på ting jeg ikke kan godt nok. Jeg passer også på å be folk dra til lege i tilfeller hvor det kan være noe ordentlig galt på ferde. Når det er sagt, så er jeg så arrogant og oppblåst at jeg mener å ha relativt god peiling på det jeg snakker om. Hvis jeg mangler svar, så vet jeg hvem jeg skal henvende meg til, og det er ikke "han store på gymmet", det er styrkeløftere, coacher, vektløftere, strongmen, kroppsbyggere og andre atleter i verdensklasse. Om de ikke har den hele og fulle sannhet, så har de ihvertfall kompetanse nok til å skremme vannet av enhver middelmådig PT.
Utholdenhetsidrett vet jeg fint lite om, så der kan noen andre få ta over 
|