Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-10, 01:03   #6
Rebecca_Malin
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Alder: 37
Rebecca_Malin er på en erverdig vei

Sv: Kutte ut melkeprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du har ikke satt deg så godt inn i dette, har du? Jeg skjønner ikke helt at man velger et kosthold basert på fett når man ikke er vant til/ikke klarer å spise fett på ribbe/koteletter etc! Men det er meg, da!

Fet fisk er feks laks og ørret i stede for hvit fisk!
Enterecote i stede for biff!
Kjøttdeig i sted for karbonadedeig!

Cocosa kan du lese om her. Finnes i 2 varianter, grønn som smaker kokos og brun som er helt smaksnøytral til steking feks. Det får du kjøp i alle helsekostbutikker!
MCT- olje får du på apoteket!

Takk for svar
Tja, jeg er mer en som lærer mens veien blir lagd.. Og som de fleste andre her inne så har jeg skydd fett og kalorier før jeg begynte med det her så det er kanskje ikke så rart. Jeg har villet prøve med meieriprodukentene, men ser nå at det ikke funker for meg og vil derfor eliminere det.

Har valgt kostholdet fordi jeg vil gjerne gå ned i vekt samtidig som jeg ikke sulter og sikler.. Hittils er jeg ikke sulten og føler jeg har gått ned, så da er det grunn nok for meg å gå på dette kostholdet. Og det handler jo om hva som er rett for meg, ikke hva andre folk måtte mene

Grunnen til at jeg er her inner jo for å sette meg inn i dette...

Startdato: 30.mars 2010
Rebecca_Malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo livsstil Svar med sitat