|
Sv: Høy talgproduksjon på LCHF?
Opprinnelig lagt inn av LCHF4life, her.
Veldig fornuftig!!
Ser ut som det gjør deg godt også, for sånn umiddelbart ser det ut som du har fantastisk flott hud! Mange syns det er så fräsht med brunfarge, men hvor fräsht er det egentlig når man til slutt ser ut som en sviske i ansiktet... 
Amen til det! Altså at soling er overvurdert. Joda, jeg soler meg når jeg er i syden sånn annenhvert år, men jeg ligger ikke i sola i timesvis hele sommerferien hjemme og alle andre anledninger når det er sol og jeg har fri. Dette irriterer faktisk faren min som er det stikk motsatte. Det å være ute i sola og få farge er utrolig viktig. Er det sol, så SKAL man være ute. Jeg prøver å si til ham at han kommer til å se ut som en sviske om noen år, men det vil han ikke høre på.
Jeg har hud som får sent farge, men fargen holder utrolig lenge så jeg er ikke likbleik faktisk. Og takk skal du ha! Jeg har ikke så veldig fin hud, men grei nok synes jeg. Huden min kunne nok ha sett bedre ut om jeg hadde tatt bedre vare på den... Heldigvis har jeg en utrolig lettstelt hud. Jeg pleier å glemme å ta av sminken om kvelden, og så er jeg usikker på om jeg i det hele tatt eier en ansiktskrem... Hm. Jeg må ta en titt på badet. Prøve å huske på å ta av sminken om kvelden og smøre med en ansiktskrem... Og hvis jeg nå finner ut at jeg ikke har ansiktskrem, så må jeg søren meg få kjøpt meg en...