Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-10, 22:52   #83
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Hvis dette stemte så ville du ikke krympet mens vekta stod i ro. Du ville blitt litt tyngre og vært like stor siden vann veier mer enn fett og tanken var at vann erstattet fett i cellene. Deretter ville du mistet cm over natten sammen med kiloene. Et par kilo ville utgjort omtrent en buksestørrelse for mange. Jeg lette rundt etter å finne noe som backet opp påstanden, men eneste stedene jeg fant noe om det var på slankeforum hvor påstanden lever sitt liv, men ikke en eneste av stedene var det referanse til en kilde.

Det ER mange her som har krympet selv om vekta ha stått i ro, årsak skal jeg ikke begi meg ut på. Og endel her har nevnt at kroppen har vært den samme, men da de gikk på vekta så var den plutselig øket med flere kilo.

Det siste kan jeg skrive under på. Jeg drev på som aktiv konkurransesvømmer en tid og hadde svømmerkropp. Noe gjorde at jeg måtte slutte med det. Kroppen forble tilsynelatende den samme, men etter ett år viste vekta neste 10 kilo opp. Så jeg foretrekker buksemål. IKKE antall kilo.