Sv: Dårlig av ketose?!
Jeg er ikke inaktiv.. Trener veldig mye. Som du skrev.. def spørsmål, men har nok to tre økter i løpet av dagen. I går feks ble det fire timer tilsammen.
Ok, Kitt, tenker å prøve å "høre" på deg 200 g fett er innmari mye, men vil gjerne få dette til. Og dessuten, idag tidlig var jeg skikkelig dårlig igjen. Sto opp, kom med til stua, og satte meg rett og slett rett ned på gulvet. La meg ned, orket ikke tanken på å reise meg igjen før etter en halv times tid. Så det orker jeg ikke mer. Kunne du evt ha hjulpet meg med forslag for en dag? Vet ikke om man kan spørre om det jeg Jeg har alltid vært livredd fett, men skjønner utfra det je ghar lest på forumet at det er vesentlig for at denne kuren skal fungere. Så da.. motbeviser vel det alt man har hørt før 
Cocosa skal jeg kjøpe. Tar omega 3,6,9 tabletter også. 4 om dagen.
Det er flere grunner til at jeg går på lavkarbo. Både pga vekt, pga allergier for ulik mat, både hos meg og de andre i familien Det gjør det litt vanskelig noen ganger. Melk og gluten er det vi har tilsammen Og vi ønsker at alle i familien skal spise nogenlunde likt Med unntak. De tre andre elsker bacon.. det er vel mye fett i... Eggerøre og bacon er de veldig glad i.
Bør nok få satt opp en liten plan, med mer fett. Men hvor lenge til bør jeg prøve dette om formen fortsetter slik?! noen av dere har opplevd å bli dårlig, men at det har gått over. De dagene jeg ikke har hatt i meg karb i det hele tatt omtrent, kanskje bare 5-10 gram, våkner jeg på natta med nattesvette Klissblaut. Og kald ellers om dagen og slik. Legen sa det mest sannsynlig var blodsukkerfall om natta pga glykogen eller noe slik.
god søndag 
|