Sv: Noen som starter i disse dager?
Opprinnelig lagt inn av Victory, her.
Tusen takk for det!! Jeg er skikkelig Thailand-homesick.. 
Off, kjipt at du har mistet litt motet da...Men jeg kan fortelle deg at jeg også er ganske ute av kurs om dagen, ferie og rett hjem til påske har ikke vært helt south beach vennlig...Her har det blitt marsipan, spagetti hjemme hos mamma og pappa, alkohol...you name it, men jeg tenker nå at jeg tar det helt rolig, det er påske og fri, og jeg tar opp tråden etter ferien. Jeg håper ikke du gir deg helt enda. Jeg er også av de som ikke har gått ned mye, bare ca 4.5 siden jeg startet 2 januar eller noe sånnt. Men når jeg så på bildene fra ferien nå, så kunne jeg virkelig se stor forskjell på meg selv. Det var en motivasjon til og fortsette. Jeg har trent mye, så det er vel der det ligger.
Kan det være du har spist for lite? Evt altfor lite fett eller karbohydrater? Jeg mistenker nemlig at en av mine feil var nettopp dette, men så dro jeg på ferie og fikk ikke testet det ut noe særlig. Inntaket må jo være i samsvar med hva man forbrenner så man ikke stopper opp... Jeg tror også du er smart om du holder ut litt til før du prøver noe annet, her har jeg nemlig også "god erfaring" Jeg har blitt utålmodig og hoppet fra diett til diett om igjen og om igjen, dette er første gang jeg har vært "trofast" mot en retning så lenge, selv om jeg ikke akkurat har hatt de største resultatene. Men jeg tror kroppen min er glad for det uansett.
Men du, skal vi lage en plan? Over påske starter vi på'n igjen sammen? Tar et skikkelig tak, og følger boka skikkelig. Kan legge inn her hva man spiser hver dag, evt lage en egen tråd for det, så kan man få litt tips og støtte hverandre i tunge tidene. Tirsdag er første dag - er du med???? JAAAA! 
Ønsker dere alle en flott påske videre!!
JAAAA, Victory! Jeg er med.  

|