Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-10, 22:16   #46
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Plantetråden!

Jeg har også dilla på planter. Før gikk det mest i inneplanter, men etter at jeg ble sambo i fjor sommer er det utepantene som har fått mest oppmerksomhet.

Jeg elsker Astilber! Har mange forskjellige sorter av dem og flere skal jeg ha.

Siden jeg er Irlandfan har jeg laget et bed bare med planter jeg har sett dem har i hagene der borte..... det innebærer også ei Yuccapalme ... Megaspent på hvordan den har klart seg i vinter. Jeg har planta den på en meget sommervarm samt vintersnill plass, men spent likavel..

Gikk dessuten amok i høst og planta hundrevis av løker. Håper at de kommer opp til vi skal ha konfirmasjon til våren! DA blir det så vakkert i hagen!

I år skal jeg anlegge urtehage, samt lage levegg av Kaprifol. Kaprifol er noe av det nydeligste jeg vet og den er så hardfør og fin .

Oooog så skal vi lage egen vegg med hunnHumle. Sambo skal tørke den og bruke den i produksjonen sin av øl.

Sist redigert av Kanutten : 04-04-10 kl 22:22.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat