Sv: Jeg skal få iPhone!!
iPhone er en utrolig bra telefon med et utrolig intuitivt og enkelt brukergrensesnitt.
En av de sterkeste ulempene med telefonen er derimot hvor lite vennlig den er når det gjelder bruk av egne ringetoner og da spesielt SMS/meldingslyder. Her er det ikke noe simpelt "bruk som ringetone" valg som gjelder. Vil du ha egen ringetone må du fint benytte deg av et tredjeparts programvare som gjør dette for deg, eller ta i bruk iTunes som da innebærer både konvertering og litt av hvert for å få det til å funke.
Apple og iPhone er overlegen hva gjelder nøyaktighet vedrørende touch displayet, og i følge tester så har også iPhone en litt mer "smooth" feeling når en surfer websider via den innebygde browseren.
Jeg har hatt 1.generasjons iPhone og 3GS utgaven. 3GS utgaven er den absolutt beste telefonen jeg har hatt. Den ble desverre knust på tur i Vietnam, så nå sitter jeg og knotter med en HTC/Google Nexus One. En bra telefon som er teknisk overlegen iPhone 3GS, men det er for snart å gi noe svar på hvilken jeg mener er best totalt sett.
Uansett...Du kommer ikke til å angre på ditt iPhone kjøpe!
|