Sv: Veien mot ett halvmaraton .....
Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.
Hei! Så gøy at det er flere her inne som trener mot halvmaraton! Det gjør jeg også. Følger en treningsplan jeg og, og blir jo litt nysgjerrig på hva andre gjør. Kan jeg få kikke på planen din jeg og?
Hva har du ambisjoner om å fullføre på tidsmessig?
Hei! Jeg så du også skulle i ilden ja:-) Jeg er en gammal sofagris, som ikke har trent så mye før, så målet mitt er å gjennomføre - enkelt og greit Ser de som sprang i trondheim i fjor lå på rundt 1.45-2.10 , så langt bak i hodet håper jeg at jeg ikke skal bruke så mye lengre tid, men etter å ha sprunget ute på lørdag skal jeg være fornøyd med å komme i mål.Trodde etter å ha løpt på tredemølle at 2.1 mil kom til å være lett, men jeg takler mye dårligere å løpe ute, så da fikk jeg en real wake up call....Har en personlig trener jeg da som har laget program til meg, så har holdt på siden januar, og får vel nytt om en liten mnd....Det er laget ut ifra mine forutsetninger når vi begynte i januar. Hvis du sender meg en PM kan jeg sende deg den jeg har fulgt så langt og den jeg får neste gang
Jeg skal i ilden 12. september jeg da- 2 uker før deg:-) Ser greit ut det programmet du har fått da...Lykke til!

|