Sv: Nybegynner spørsmål
De flesste svarene står i boka
Anbefaler deg å skaffe den
Her kan du lese og ev. kjøpe: www.ketolyse.no
Boka kan også lånes på bibilotek.
.........................
Noen kjappe svar, i rødt 
Man kan sikkert ikke drikke Juice, siden man ikke skal spise frukt? Hva kan man drikke som tørstedrikk? Vann, gjerne farris.
Har pleid å kjøpe meg en Nutrilett bar som erstatning for sjokolade, er det lov på denne kuren? Nei.
Kan man spise Mandler? ubehandlet. som snacks. Litt, av og til
Hva med erstatning for brød? hvilke knekkebrød kan man spise? Ser det er mange som spiser omelett osv til frokost, men det er vel greit med knekkebrød med pålegg også? Ikke kjøpeknekkebrød. Det finnes lavkarbo brød og knekkebrød-oppskrifter her inne.
Hvilke kjøttpålegg kan man spise? Mager Servelat feks? (eller kanskje den feteste på denne kuren.heh) Ikke mager mat i heletatt på denne kuren
Hvilket smør bruker dere på knekkebrod/steke med? (fått med meg at man ikke skal bruke Melange.. SMØR
Hvor får man kjøpt boka, og pris på den? nødvendig? Jeg, av personlig erfaring, mener at boka er nødvendig, for å skjønne kuren og lære den. Forumet er veldig nyttig som tillegg. Her er det personlige anbefalinger som kommer frem.
Bør alle bruke sticks og de andre Ketolyse produktene? Eller går det greit med å følge kuren uten dette? Stiks er ingen nødvendighet. Anbefaler å bruke vitaminer i tillegg. Ketolysevitaminene er spesiallaget for ketogen kur. Du kan bruke andre også. Jeg har brukt/bruker ketolysevitaminene fordi de er godt sammensatt og billige ( ca 51 kr. pr uke)
Bør man sette seg veldig godt inn i dette, så man ikke spiser FOR LITE fett? Ja, uansett hva slags kur man velger så bør man sette seg godt inn i det, så man vet hva man driver med. Ketolysekuren er i utgangspunktet en slankekur, men også en flott måte å endre kostholdet på. Kunnskap er makt.
Kan man få "bivirkninger" i starten på kuren? Ja, man kan få diverse bivirkninger.(svimmelhet,sliten,uvel,diare...mm) Går vanligvis over etter et par uker
Lykke til 
|