Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Val, her.
Joa, jeg titter innom nå og da Har egentlig lagt ketolysen litt på hylla. Det fungerte jo ikke noe særlig uansett. Så har latt det stå til i påska egentlig. Ikke spist poteter, ris eller brød og bakst da, men har spist litt godteri. Men jeg har vært flink til å ikke spise så store posjoner mat, så jeg har faktisk gått ned litt i vekt Jeg tenker på om jeg skal begynne litt mer seriøst igjen i morra, med lav-karbo. Vet ikke om det er så mye vits for meg å starte katolyse igjen, føler at det ikke gjorde så mye for meg. Jeg tenker ihvertfall å ikke være så super-nøye, så jeg kan spise pølser og ha melk i kaffen osv. Jeg har så mange fester og selskaper jeg skal i denne våren at det er viktig for meg å gå ned raskt i vekt (jeg vet det er ikkke sunt etc, men hvem vil ikke se bra ut i kjole? ) og det skjedde ikke på ketolyse. Så da får jeg holde ut lavkalori/lavkarbo en stund, som jeg vet at funker, hvertfall en stund.
Og her ser jeg det er mye bra resultatet ja, 10 kilo det er jo fantastisk for dere som har gått ned så mye! Dere er så heldige!
Så kjekt å høre fra deg igjen. Det er sikkert lurt av deg å prøve noe annet slik at du ikke blir stadig mer demotivert og ender med å gå opp i vekt. Jeg ønsker deg lykke til videre. siden du fortsatt slanker deg så håper jeg du gidder å henge med oss fortsatt, ketolyse eller ikke.
Jeg leste boka Bedre uten brød nå, og der nevner de at visse mennesker ikke går ned noe på lkhf, uten at de har noen anelse om hvorfor det er sånn. Jeg håper ihvf at du finner noe som passer deg og som gir deg resultatene du ønsker. En ting skal du ha, du er flink som ikke gir opp.
|