Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.
Får håpe det.. Prøvde meg på avakado i dag for å få i meg ekstra fett men det var IKKE noe godt.. Noe jeg synes er merkelig med tanke på at jeg faktisk liker guacamole - men bare avakado var æsj...... Har prøvd cocosa men brakk meg, prøver å få i meg nok ved å bruke smør å steke i, og fløte og seterrømme i sauser... Tenk så enkelt å bare klare å ta et eggeglass med olje og hive nedpå som enkelte gjør - men jeg er redd det vil fremkalle sprutbrekninger ca 0,1 sekunder etter inntak....
Grattis med vektnedgangen!!! En ting må jeg vel kanskje si har "skuffet" meg litt - når man leser boka "lover" jo Torkil vektnedgang på 1-2 kg per uke (med forbehold om at det selvsagt er forskjellig fra person til person) men når jeg leser her inne så ser det ut som vekttapet er en god del mindre hos de fleste.. Spørsmålet blir jo da - er det mange som "jukser" og skeier ut og derfor ikke går ned i vekt - eller lover den godeste doktoren mer enn han kan holde?
Ikke har jeg jukset eller skeiet ut - så tiden får vise......
Hva med å lage en guacamole da? Vet ikke om det er noen karber i den jeg, men går sikkert an å tilpasse den litt.
Jeg har også oppfattelsen av at folk går ned mindre, iallefall etterhvert som kiloene renner av. Men sånn er det kanskje, at dess mer normalvektig man er dess vanskeligere er det å få av det siste. Det er iallefall min oppfatning. Jeg har kvittet med med 12 kg ved å trene og spise sunt, men disse siste kiloene har ikke gått av samme hva. Og derfor forventer jeg ikke at de skal rase av nå heller.
Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.
Hvis du sliter med å få i deg nok fett så er triks (hvis du klarer) å ta 2 spiseskjeer kaldpresset olivenolje morgen og kveld de dagene du vet at du får for lite fett. Vet ikke om det er noe som er "imot reglene" men det funker for meg. Det er litt vanskelig, men i starten lukket jeg nesa og svelget det ned. Hadde et glass kaldt vann rett etter jeg svelget. 
Takk for tipset. Men jeg er såpass lettbrekkelig at jeg tviler på at det går egentlig, men skal prøve å snike inn fett der det kan snikes inn. Igår var jeg riktig så flink. 
|