Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 13:17   #378
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

OK! Dag 1 på ny vårstart er igang! Jeg gleder meg! Er ikke glad for hvordan klærne mine ser ut på meg lenger, og den mengden av godteri jeg har spist i påsken er virkelig strengt tatt IKKE nødvendig! Men men, legger det bak meg og kjører på med fase 1! (Og kolibriegg ER godt engang i året..)

Frokost: Lavkarbobriks med philadelphia light, skinke og paprika. Ikke helt fase 1 pga kornene, men sånn ble det.

Lunch: Laks og salat av paprika i diverse farger, agurk og rødløk

Middag: Skal bli chilisuppe

Drikke: Masse vann + Pukka detox te. (Har også tatt et par Aquamin Total, for og prøve og få litt fart på vannet som jeg håper det er endel av i meg. Misforstå meg rett, håper i den forstand at det ikke bare er fett jeg bærer litt ekstra av nå)

Trim: Usikker, vet ikke om jeg orker treningsenter i dag, så da blir det jogging. Stikker jeg av gårde på innetrim blir det spinning og Core.
Har ikke sovet et eneste minutt i natt, så jeg tror trim i friluft er det som er mest riktig i dag..

Flere som satser hardt etter påske???? Evt ferie, Anette?? Hvordan har det gått med deg på turen? Blir spennende og høre om!
Heia alle sammen!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat