Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 18:51   #64
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Jeg også veier meg mandager! Når vi er så "mange" som veier oss på mandager så blir det den offisielle dagen. hehe..

Jeg også hater at jeg må tisse hver time nesten. hehe.. Men det går visst over etterhvert sier dem. Vi får se.

Et tips til for å få i seg masse fett er som et måltid:
- Halv avacado uten kjernen
- (superduper) mye majones
- Noen par reker (helst ikke i lake hvis du vil ha null karbs)

Jeg pleier å toppe denne med olivenolje på toppen (mest fordi det er så sabla godt)

Er det mye fett i reker altså? Ante jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

Hei igjen alle sammen!

I dag hadde jeg frokost med omelett og smårettsbacon (lagde dobbel porsjon slik at jeg kunne ha det til lunsj idag). Men jaggu så klarte jeg å glemme lunsjen min hjemme! *Utrolig nok har jeg ikke følt sult i det hele tatt, så nå har jeg ikke spist på lenge og er ikke sulten.. Er ikke dette litt skremmende?? Tenker på at jeg er litt redd det skal gå utover andre ting i kroppen jeg.. Gidder liksom ikke trykke i meg mat når jeg ikke er sulten.. Kjenner meg forresten veldig igjen med do flyinga.. hehe.. Jeg bor nesten på doen på jobben..
Var forresten på trening i dag, og jeg ble så ufattelig svimmel! Har hatt det et par ganger siden jeg begynte på ketolyse.. Det gir seg sikkert etterhvert

Dagens middag er entrecote med soppstuing og en salat bestående av agurk,isbergssalat, tomat og fetaost.. + rømme!!

Et kjapt spørsmål, baconsnacks=1,6g karbohydrater, kan vii spise dette da??
Cola light=0 karbohydrater?

Jeg sliter også med at sulten ikke er der, og det er nytt for meg! Til vanlig så er jeg konstant sulten og går og småspiser hele tiden. Har sett på meg selv som verdens største matvrak. Når andre har sagt det at kun proteiner og fett gjør deg mett på en annen måte og at du er mett lengre så har jeg bare fnyst. Har tenkt at det er ikke mulig å gjøre meg mett over tid. Men nå er jeg altså der. Har ikke spist siden lunsj i 1-tiden og vet at jeg bør få i meg noe før det blir for seint.

Og ja, finnes baconsnacks uten karbohydrater, vet om to forkskjellige rene svorsnacks, den billigste heter for Øffer og de har den på Rema1000. En annen, som skiller seg litt ut for de heter 'Bakon Krisp' og er fra Kims, den har jeg kjøpt på Statoil.

Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.

Jeg fant det på helsekost.. Der selger de flere andre ting som kan være nyttig og kjøpe etterhvert som jbkm, fiberhusk og sukrin... Skal avgårde på handletur i morgen!!

Jeg er allerede nesten på fornavn med helsekostdama.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat