Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 22:34   #20
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Jeg fikk min til konfirmasjonen, 15 år gammel og passe slank. Min ble sydd etter mål av en sydame i Bergen, mens jeg bodde på Østlandet. Hun gjorde også deil, Furine, men omvendt. Stoffet som skulle være "tilovers" slik at bunaden kunne legges ut, var ikke der!
Så la jeg på meg litt og fikk DE puppene!

Da min bror skulle konfirmeres 5 år senere og mamma skulle få seg bunad, måtte vi bytte liv, hadde ikke sjans til å få puppene mine innenfor det livet, nei! Mammas derimot, hadde god plass!
Ble jo ikke mindre med årene, siste året jeg brukte den uten problemer var jeg 22 år. Så ble den hengt på kottet.

8 år senere skulle jeg være forlover i Holmekollen kapell. Jeg måtte jo bare få på meg bunaden til den jobben.
I løpet av 16uker på GR- kurs gikk jeg ned 20 kg, fikk problemer med enorme gallestein og sprakk som trollet i sola ganske så kort tid etterpå!
Fikk masse skryt juleaften og i bryllupet i februar. Siden har jeg ikke sett bunaden min. Den har gjemmet seg på kottet hos mamma i 13 år!

Vel, kommer jeg ikke inn i den om 4 år når snuppa skal konfirmeres, får vi håpe den passer til henne!