Opprinnelig lagt inn av Georgine, her. MillaØnskerMinus: Velkommen hit Det må ha vært et forferdelig år med alt du har opplevd og da kan det være godt med et annet fokus. Siden du er helt nybegynner anbefaler jeg deg å ta deg tid til å lese mye. Her inne og gjerne låne bøker på biblioteket i tillegg. Helst kjøpe Ketolyseboka og bruke den aktivt. Lykke til
Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.
MillaØnskerMinus: Velkommen hit Det må ha vært et forferdelig år med alt du har opplevd og da kan det være godt med et annet fokus. Siden du er helt nybegynner anbefaler jeg deg å ta deg tid til å lese mye. Her inne og gjerne låne bøker på biblioteket i tillegg. Helst kjøpe Ketolyseboka og bruke den aktivt. Lykke til
Takk for det Ja tror det jeg også at det kan være greit å skifte fokus, selv om jeg tror det blir veldig vanskelig mht til at vi må ha prøvepause.. Å vi vet ikke hvor lenge, sånn uvisshet er no dritt... Meeen, regner med(og håper)at fokuset vil snu seg når jeg ser fremgang og merker forskjell på humør og form Det er det jeg savner mest, å ha energi til å smile.. Energi til å vaske hus.. Ja.. Energi.. Tror den har vært på minus en laaang stund nå Har tenkt å kjøpe den boka, har bare ikke funnet ut om jeg må kjøpe den på nett, eller om jeg kan kjøpe i butikk enda..hehe Er så sinnsykt mye info her inne at jeg tipper det blir til at jeg bruker uka her på å lese. Har sitti i 12 timer idag å lest, er sikker på at det er mange 12 timere igjen å lese før jeg er metta med info Takk for lykkeønsking, tror jeg trenger det