Hei og hopp! Da var jeg også tilbake etter ferie Har hatt noen fantastiske uker i Florida. Kom hjem i går kveld etter ganske mange timer på reisefot så kroppen er litt trøtt og slapp i dag... he he Men jeg har begynt på igjen i dag jeg også så jeg følger etter.. Motivert for å komme i gang igjen og får o få av Floridakiloene! Har ikke veid meg i dag tidlig altså siden jeg kom sent i går og spiste masse karber( fy fy) men hva gjør man når det er det man får servert på flyet da??!! Litt lang flytur også så jeg spiste jeg altså , men merket godt at magen var oppblåst kan du si..I dag kom mensen også så ja litt full av vann er jeg nok . Godt å høre at Thailand var vellykket Victory! Det er ett fantastisk land å feriere i synes jeg også Håper vannet er på vei ut av kroppen din igjen. Jeg begynner på streng fase 1 i dag men det blir litt vin til helgen. Fest både fredag og lørdag(som har vært planlagt lenge). Festen på lørdag er hos oss så den er helt under kontroll matmessig , og jeg regner med at fredag også går veldig greit Ha en fin dag alle sammen!