Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-10, 09:18   #24
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Eg vil så gjerne vere glad i min sunnmørsbunad, for den er jo fin! Men pga alle problema med sydama, og feilsyinga av den så har den blitt hengande mykje i skapet. Systra mi såg litt på den i jula då eg prøvde han, og det ser i det minste ut til at dama ikkje har klipt vekk ekstrastoffet, så det vil vere mogleg å sy den om. Men eg må bli litt meir nøgd med skrotten først
Den sydama Kitt skulle hatt seg ein real kilevink, ein kan då ikkje klippe av ekstrastoffet! Men eg har høyrt om andre som har gjort det også, når eg tenker meg om. Utruleg..!

Nydeleg dag her i Brussel i dag, deilig ver og fin temperatur. Berre synd at dei renoverer eit bygg i nabolaget, og dei held på med eit eller anna som luktar brent eggefis! Så det fristar ikkje så veldig å ha ope vindauget!

Fint bilde av ein fin gjeng, Fumle!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat