Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-10, 14:39   #32
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hei og hopp alle sammen - da er jeg endelig kommet meg etter USA-ferien. Er slitsomt å snu døgnet tilbake, så først i dag føler jeg at jeg er der jeg skal være.

Gikk veldig greit å holde seg til lavkarbo, men jeg måtte virkelig understreke hva jeg ikke ville ha når jeg bestilte. Dette fungerte stort sett helt fint, og jeg ble etter kort tid veldig flink til å klage når de ikke kom med maten slik jeg ville ha den .
Men lei av burgere...... for det ble en del burger-mat langs veien, kjøttet samt baconet er jo ok å spise men det smakte veldig lite - ikke nok krydder..... Kan imidlertid anbefale Applebee's for de som har tenkt seg over, og Waffelhouse samt IHOP lager kjempegode omeletter. Ellers er jo Hard Rock Cafe alltid en vinner, og det er nok av steakhouse å velge blandt.
-2,4 kg var resultatet etter turen

Av shopping ble det egentlig ganske lite, men fikk jeg kjøpt en del Lewi's bukser og Ecco-sko til langt under halv pris. Kjempefornøyd Tjente inn flybillettene på det jeg sparte på disse innkjøpene alene , og jeg vurderer faktisk å spare opp til en ny tur over dammen enten til jul eller neste vår når jeg forhåpentligvis er ferdig slanket og kan kjøpe masse masse.....

Ååå, så morro!!!! Har alltid hatt lyst til å dra til USA! Hvor har du vært hen? Virker som du har hatt en fin tur da

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat