Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-10, 19:02   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Aspartam friskmeldt?

Jeg har aldri trodd på propagandaen om at det er sååå farlig!
Lærte da jeg gikk på ingeniørhøgskolen 88-91 at det var trygt. Forskningen som skulle bevise at det var farlig, var ikke holdbar og ingen i miljøet trodde på det!

Og dette sier dr. Torkil:

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Tja ka ska en tru ?
Millioner har tatt asparatam uten påviselig skade. Fedme øker beviselig risikoen for depresjon, selvmord, hjerteinfarkt, hjerneslag, sukkersyke, slitasjegikt etc etc etc etc

Er det da så farlig å benytte asparatam i noen måneder mens man går ned i vekt.?
Jeg tror fedmen er mest skadelig.
Når vekten skal stabiliseres, bør maten være så naturlig og ubearbeidet som mulig ( les hjemmelaget ) Så vi snakker ikke om noe man skal ha i resten av sine tilmålte dager !

Allt er gift og intet er gift - sa P. Bombasticus for over 100 år siden - det er mengden som er avgjørende.

Slank dere- bli ferdig med prosjektet og stabiliser vekten med sunn mat. ( en kloking Hippokrates tror jeg sa for enda felr år siden Mat er den beste medisin )

Vennlig Hilsen
Torkil