Jeg skulle ønske folk generelt kunne gitt ting litt mere tid enn bare en uke eller to før man begynner å lure på hvorfor man ikke går ned i vekt. Det tar tid å gå ned i vekt og å innarbeide den nye dietten/kuren/livsstilen. Det er en kjempeomstilling for kroppen å skulle gå over fra å forbrenne glukose til å forbrenne fett. Personlig syns jeg ikke det er noe poeng i å begynne å lete etter partystoppere før man har stått stille på vekta i minst 4 uker. Jeg legger mye av skylda på de som markedsfører dietten/kuren sin som kommer med utsagn som "Gå ned 6 kilo på 2 uker". Jada, noen går ned en drøss med kilo i starten, men for de aller fleste tar det litt lengre tid både å sette i gang fettforbrenningen og å sette seg inn i opplegget og få dette inn i fingerspissene. Det er lett å snuble litt i starten, og gjør man det er det ikke sikkert at vekttapet kommer med en gang (Presiserer at dette ikke er spesifikk tilbakemelding til trådstarter dette altså, bare et generelt lite hjertesukk fra min side ) Så følg opplegget, nyt den gode maten, gled deg over tapte centimetre og gi det et par uker til. Og skulle du da fortsatt ikke ha gått ned noe kan du begynne å gå kostholdet i sømmene og lete etter eventuelle partystoppere. Masse lykke til