Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-10, 13:29   #17
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg skulle ønske folk generelt kunne gitt ting litt mere tid enn bare en uke eller to før man begynner å lure på hvorfor man ikke går ned i vekt. Det tar tid å gå ned i vekt og å innarbeide den nye dietten/kuren/livsstilen....

Tihihihi Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier, men som du sier lover mange kurer at man "raser" ned i vekt. Og det gjør man jo ofte for det er så mye vann og dritt som forsvinner de første ukene.

Selv gikk jeg veldig mye ned i vekt den første perioden jeg holdt på, da gikk jeg på rent "spis deg slank" opplegg. Nå etter "tulle-perioden" prøver jeg meg på ketolysekuren, har så langt ikke gått ned i vekt, men har som sagt gått inn i cm så nå har jeg tatt meg f... på at ikke skal gi meg. Skal holde meg i ketose ihvertfall frem til Londonturen 20.mai. Dersom jeg ikke har gått ned i vekt i løpet av neste uke skal jeg se på partystoppere

Men til alle sammen - dere MÅ ikke gi opp uansett hvilket opplegg du følger. Dette handler like mye om tankegang som hva man putter i munnen, alt tar tid. Tenk på det som en endring i livsstil og ikke som en slankekur.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat