Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!
Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.
Jeg skulle ønske folk generelt kunne gitt ting litt mere tid enn bare en uke eller to før man begynner å lure på hvorfor man ikke går ned i vekt. Det tar tid å gå ned i vekt og å innarbeide den nye dietten/kuren/livsstilen....
Tihihihi Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier, men som du sier lover mange kurer at man "raser" ned i vekt. Og det gjør man jo ofte for det er så mye vann og dritt som forsvinner de første ukene.
Selv gikk jeg veldig mye ned i vekt den første perioden jeg holdt på, da gikk jeg på rent "spis deg slank" opplegg. Nå etter "tulle-perioden" prøver jeg meg på ketolysekuren, har så langt ikke gått ned i vekt, men har som sagt gått inn i cm så nå har jeg tatt meg f... på at ikke skal gi meg. Skal holde meg i ketose ihvertfall frem til Londonturen 20.mai. Dersom jeg ikke har gått ned i vekt i løpet av neste uke skal jeg se på partystoppere 
Men til alle sammen - dere MÅ ikke gi opp uansett hvilket opplegg du følger. Dette handler like mye om tankegang som hva man putter i munnen, alt tar tid. Tenk på det som en endring i livsstil og ikke som en slankekur.

|