Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-10, 15:09   #386
anette76
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 49
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Chilisuppe hørtes deilig ut da
Festen vi skal ha på lørdag er den tradisjonelle "treg-onsdag" festen vi har vært år men siden vi var bortreist i påsken utsatte vi den. Dette er en fest vi da pleier å ha onsdag før skjærtorsdag og det serveres pølser i alle varianter med masse godt tilbehør. Har kjøpt lavkarbo pølser i ulike smaksvarianter , pølsebrød og lomper ( oopsier til de på lavkarbo), hjemmelaget rekesalat , løk , tomat og avocadosalat etc.

Enkel og grei mat , serveres på papp og servietter! En uhøytidelig fest med hele vennegjengen Vi blir over 20 stk og da må maten være enkel for vi har ikke så stort hus

Jeg har ikke veid meg i det hele tatt etter at jeg kom fra ferie og er litt usikker på om jeg kanskje skal vente til neste fredag. Er jo ikke mange dagene siden jeg kom og føler vel at kroppen fortsatt holder litt vann... Har du veid deg etter at du kom hjem Victory?
Buksene kjennes litt strammere ut rundt magen men jeg håper ikke det er mye ekstra altså..

Jeg ønsker meg også tilbake på ferie. Grusomt å komme tilbake til litt snø og fortsatt kaldt vær..Æsj. Jeg vil heller ha sommer og sol!
Håper det blir en strålende sommer
Vi er på jakt etter en liten båt av type skjærgårdsjeep , så krysser fingre for sol , sol og atter sol

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat