Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-10, 23:54   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe...

Vann er grusomt, jeg har aldri drukket noe særlig vann. Fikk ikke noe annet hjemme, tåler ikke melk og vente meg til å ikke trenge mye væske. Klarer meg helt fint i dagsvis med kun 0.5 til 1.0 liter!
Har vokst opp med en mor som drikker vann og akevitt til julemiddagen, så du er nok ikke alene om å digge vann!

Jeg føler at vann skvulper rundt i magen min og jeg går og gulper emment vann og er småkvalm resten av dagen om jeg prøver å tvinge i meg vann. Det gjelder selv om det er smaksatt etter alle kunstens regler. Da gulper jeg appelsin eller agurk i stede for!

Jeg er 42 år og har slitt i årevis med å få i meg nok væske. Tenker jeg fortsetter å gjøre det på min måte!
Jeg drikker litt vann, mer saft og litt te. I helgen drikker jeg også Cola zero!