Så slapp ...
Heia! Er helt ny her. Hadde egentlig aldri trodd at jeg skulle prøve dette kostholdet. Jeg er egentlig ganske normal, er 165 høy og veide når jeg begynte ca 59 kg. Årsaken til at jeg bestemte meg for å kutte karbohydrater er gjenstridig magefett som ikke har forsvunnet uansett hva jeg har prøvd.
Det er nå ca 3 uker siden jeg kutta ned på karbohydrater og alt sukker. Jeg har mistet mye magefett allerede, ser jeg, uten å ha veid meg. Målet er mindre magemål, samt ei stabil vekt på ca 55 kg.
Problemet er at jeg føler meg så fryktelig slapp og at jeg ikke får hodet til å fungere. Jeg klarer rett og slett ikke å tenke klart. Tror jeg har mistet litt muskelmasse også.
Jeg teller ikke karbohydrater, men lever på lavkarbomat. Spiser litt lavkarbobrød som jeg har bakt selv, og litt klibrød. Spiser ca 400-500 g grønnsaker om dagen av anbefalt type. Får litt karbo fra Idun Ketchup uten sukker (sucralose)- det må jeg bare ha.
Er ikke kjempegod til å få i meg fett. Blir masse proteiner. Drikker mye vann, og noen kopper te (med Natreen). Tygger ekstra tyggegummi, men har faktisk mindre og mindre lyst på sukkersmaker. Føler meg som regel god å mett. Problemet er altså at hodet ikke henger med
Hvorfor? Kan noen hjelpe meg til å få det bedre på dette kostholdet?
|