Å så flott med et slikt forum Jeg tilhører jo ikke noen kostholdsfilosofi. Har lest en del om Atkins, og har brukt en del av kostholdsrådene der. Jeg har jo ikke noe stort vektproblem, og innser at det kan høres som en bagatell for mange her. MEN det er jo usunt å ha for mye fett på magen. OG jeg tenker at det er sukkeret som har skyld i mitt. Jeg har i tillegg vært mye trøtt og energiløs i vinter. Hadde håpa at karbokutt ville gjøre meg kvikkere. Dessuten vil vi vel alle føle oss bra og glad i kropp og sinn, eller hva Jeg har nok fått i meg en masse skjult sukker tidligere, og har nok vært en liten karbojunkie selv om jeg ikke har spist mye søtsaker og sjokolade. Derfor er det nok en relativ stor omstillingsprosess for kroppen, det jeg gjør nå. Siden jeg ikke følger noen retning slavisk, trodde jeg at jeg fikk i meg de fleste næringstoffer- men har tatt tilskudd av B-vitamin og C- vitamin. Må kanskje prøve magnesium? Veldig godt å høre at man ikke må gå rundt som en zombie på lavkarbo, for det er slik jeg føler meg akkurat nå:0. Skal jobbe med fettinntaket allefall. Har god tror på denne kostholdsendringa, og gleder meg skikkelig til energien kommer tilbake