Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-10, 19:51   #20
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Der jeg vokste opp hadde vi grusomt vann! Særlig på våren, da lukter og smaker det myr pga smeltevann som renner ned gjennom flere lag med jord og stein (brønnvann). Innimellom er det så ille at man ikke kan lege mat med det engang, selv omd et jo skaø være sunt pga alle mineralene det blir i det.
Så jeg drakk lite eller ikke noe vann i oppveksten. Syns det var forferdelig, helt til jeg flyttet hjemmefra og fikk smaken på GODT vann! Nå elsker jeg vann, og i motsetning til de fleste, særlig Oslovannet. Går fint en 3-5l pr dag når jeg er på jobb, litt mindre i helgene. men har alltid en 0,7l Imsdal eller Olden flaske i nærheten som jeg fyller opp og drikker av. Da tenker jeg ikke på det engang. Vann av glass liker jeg ikke i forhold til av flakse.

Men, som trådstarter sier, innimellom blir man lei og ønsker noe med mer smak. Min favoritt: Taffelvann (fra Rema, Farris kan brukes, men er mye saltere) med frosne bringebær oppi! Blir rødbrus, bare mye bedre på smak